Coevorden

Kerstworkshop met Petra Zwart

Voor de komende kerst maken we een zwevende krans, die we gaan opmaken met vers groen en versieringen naar eigen keus. De berkenstam-standaard is ongeveer 50 cm hoog.

Petra neemt mee: een berkenstam-standaard, strokrans, vers kerstgroen/blad, mos, touw om krans te bevestigen en elfenbankjes, hulpmaterialen zoals krammen, enz..

Zelf meenemen:

• kerstlampjes op batterij, kleine kerstversiersels naar eigen smaak, bv. kerstballetjes, sterretjes, enz. (zie foto)
  • gereedschap: mes, snoeischaar, schaar, draadtang en evt. lijmpistool.

Aanvang: zaterdag 16 december om 9.30 uur

Locatie: de Boerhoorn, Hoofdstraat 133 te Dalerveen

Kosten deelname: G&B leden betalen € 25,- en niet-leden € 27,50 (inclusief eerste consumptie). Ter plekke te voldoen.

Aanmelden: uiterlijk 8 december via claudia.schipper(at)camschip.nl of op de lezingavond (vol=vol).

Er kunnen zich situaties voordoen waardoor u een opgave van deelname wilt of moet annuleren. Bij afzegging voor 8 december zijn hieraan geen kosten verbonden. Daarna brengen we de deelnamekosten in rekening. De workshopmaterialen worden dan echter voor u bewaard en deze kunt u op een ander tijdstip ophalen.