Appeltern Plantenfestijn - 50% korting voor leden van Groei en Bloei!

In het weekend van 8 en 9 juni organiseert Appeltern voor de tweede maal het Plantenfestijn. Met diverse topkwekers, een noviteitenborder, een plantendokter en nog veel meer kan je daar terecht voor het nieuwste op het gebied van tuinplanten. We zijn trots en blij dat Groei & Bloei ook ruim de gelegenheid krijgt om zich tijdens dit weekend te presenteren.

Korting op de entree voor Groei en Bloei leden:

• Samen naar binnen voor de prijs van één (€16,95)​​​​

Concreet betekent dit dat alle leden van Groei & Bloei, op vertoon van hun ledenpas, slechts €8,50 entree betalen per persoon, met een maximum van 2 personen per ledenpas. Dus ook als je als lid alleen komt (maar we hopen natuurlijk dat ze allemaal iemand mee brengen) betaal je slechts €8,50.

De normale entreeprijs is €18,95, voor 65+ €16,95. Dat is een prachtige korting! En een goed moment dus om een (bus)reisje naar Appeltern te overwegen!

.

We hopen jullie met velen te mogen begroeten op 8 of 9 juni in Appeltern, en we houden jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen!

Appeltern Adventure Gardens, Walstraat 2a, 6629 AD Appeltern.