Coevorden

Excursie 6 juni 2020 verplaatst naar 12 september!

De overheidsmaatregelen rond het Coronavirus zijn uiteraard bepalend voor de activiteiten van onze vereniging.

De excursie op 6 juni naar Daarle en Daarlerveen is verplaatst naar 12 september!

Onze excursie brengt ons naar het buitengebied van Daarle. De tuin van Mies Dagevos en Eddy ter Braak maakt nieuwsgierig, omdat hij niet in één keer is te overzien. Laat u verrassen!

Daarna gaan we naar de kwekerij en tuin van Henny Hemmink in Daarlerveen. In de kwekerij heeft zij een groot assortiment siergrassen en bijpassende vaste planten.

Vertrek: zaterdag 12 september 2020 om 9.00 uur vanaf de Spoorsingel in Coevorden. Terug: ongeveer 14.00 uur. Kosten: leden betalen € 10, niet-leden € 12. Ter plekke contant te betalen.